27. januára 2015

Čo kníhkupectvo dalo? 02 - Po skúškach!

Ako už väčšina z Vás vie, tak pred nedávnom som urobil posledné skúšky a momentálne si užívam zaslúžený mesiac voľna. Január však nebol ťažký len kvôli skúškam, ale bol taktiež náročný pre moju peňaženku, keďže človek sa musí odmeniť za skúšky a navyše ak uvidí v obchode brutálne dobrú akciu na zaujímavé tituly, tak proste nedokáže odolať! Tento mesiac bol teda veľmi prínosný pre moju osobnú knižnicu, pribudlo dokopy 11 kníh, a už sa neviem dočkať, kedy to všetko prečítam a nezabudnite, že na všetko, čo tu vidíte prídu v budúcnosti aj recenzie!



Ako si už na fotkách môžete všimnúť, investoval som do nových sérii, na ktoré si už veľmi dlho robím zálusk. Medzi tieto série patrí Kolo času (prvá kniha Oko sveta - Robert Jordan, klasická fantasy obrovského rozsahu - NEVIEM sa dočkať!); Malazská kniha padlých (prvá kniha Měsíční zahrady - Steven Erikson, zložitosť sama); Mycélium (prvá kniha Jantárové oči - Vilma Kadlečková, veľmi zaujímavá česká scifi) a séria Duna (prvá kniha Duna - Frank Herbert, klasické úžasné scifi, ktoré vyšlo pri príležitosti 50. výročia od vydania prvej časti v novej obálke s boxom v obmedzenom počte kníh!).

Január nebol len o nových sériach, ale taktiež som doplnil aj série, ktoré už vlastním a to boli hlavne séria Meč pravdy (kniha šiesta  Víra poražených - Terry Goodkind, pokračovanie neskutočného príbehu!); Svet Metra 2033 ("Cesta do svetla" a "Korene nebies" - ďalšie príbehy odohrávajúce sa vo svete Metra 2033, tento raz v Ríme a v Petrohrade - opäť iba v nemčine) a Píseň ledu a ohně ("učebnica histórie" Svět Ledu a Ohně - George R. R. Martin + spol.  - celá história západozeme podaná v doprovode úžasných ilustrácií!)


A na koniec som jedného krásneho dňa narazil na knihy Dragon Age: Volání a Rozštěpení (David Gaider) a Legendy alfu 2: Spalující nenávist (Markus Heitz) v kníhkupectve za 10 korún/ kus. No neber to keď je to za takú cenu!






6 komentárov:

  1. No jakože WAAAU!
    Super, mega super výběr!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělá výběr. Jen bych se rozmyslel, jestli začínat obě tak dlouhé ságy dohromady (Kolo času a Malazská kniha padlých). Malaz mám za sebou, doma máme první dva díly Kola času, ale zatím to ještě nechávám tak. Až bude více volna, pustím se do toho.

    To Metro vypadá skvěle, ale v němčině bych to nedal. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No nad tým som rozmýšľal a nechám si Malaz na leto keď budem mať viac voľna aby som ho buď prečítal celý alebo aspoň, čo najviac. A s tým Metrom sa tiež budem musieť poriadne trápiť :D

      Odstrániť
  3. Super knížky! Snad se Ti budou líbit :) A gratuluju ke zkouškám!

    OdpovedaťOdstrániť