31. januára 2015

Wishlist 4! - alebo ako správne začať nový semester!

S koncom zimného semestra sme tu mali jeden unboxing, v ktorom sa mi nejakým "zázrakom" podarilo splniť všetky moje knižné priania, ale keďže my "knihožrúti" sme nenásytný a svoju závislosť vieme "ukojiť" len prečítaním alebo nákupom nových kníh, tak som sa rozhodol vytvoriť nový wishlist na nasledujúce dva mesiace (keďže ten jeden strávim celý mimo veľkých Pražských kníhkupectiev!). Kvôli týmto dôvodom bude štvrtý wishlist o niečo rozsiahlejší! 



The Book of Lost Tales ( J. R. R. a Christopher Tolkien) 
Prvá kniha z takzvanej série The History of Middle-Earth. Táto séria obsahuje okolo 12 kníh a hovorí o celej práci J. R. R. Tolkiena. Rozpráva nedokončené príbehy, rôzne verzie existujúcich príbehov, ukazuje rôzne náčrty samotného autora,... Táto séria je len pre skalných fanúšikov J. R. R. Tolkiena, ktorých zaujíma celá cesta, počas ktorej vznikol tento úžasný svet a po dlhšom zmýšľaní som sa rozhodol, že ako skalný fanúšik mi doma nesmie chýbať! Týmto rozhodnutím som sa vydal na strasti-plnú cestu, keďže knihy sú iba v angličtine a niektoré diely je celkom problém zohnať v Čechách alebo na Slovensku, tak mi teda držte palce!











Zaklínač V. Křest ohněm (Andrzej Sapkowski)
Ďalšia časť príbehu o zaklínačovi Geraltovi a princeznej Ciri a mne ako fanúšikovi zaklínača toto dielo nesmie chýbať. S príchodom tretej hry si neustála viac a viac uvedomujem, že príbeh zaklínača som ledva načal a že by bolo už konečne na čase to celé dokončiť!






Tajemství Morie (Vladimír Šlechta)
Kniha z dielne českého autora, ktorá hovorí nový príbeh odohrávajúci sa po Pánovi Prsteňov a podľa autora má upresnit niektoré nejasnosti medzi Hobitom a Pánom Prsteňov, tak teda uvidíme! Tejto knihy sa veľmi bojím (lebo nikdy to nebude tak napísané ako od pôvodného autora, čiže nebude to rovnaká "kvalita"), ale zároveň sa na knihu veľmi teším (keďže prinesie nový príbeh, nové svetlo do Stredozeme).












Mycelium: Led pod kúží (Vilma Kadlečková)
Z prvej knihy som mal trochu obavy, kvôli tomu, že som sa vrhol do "vôd, v ktorých som ešte neplával", ale teraz môžem zaručene povedať, že sa mi to veľmi páčilo. Psychologické scifi vo forme séria Mycelium ziskalo odo mňa veľmi pozitívny ohlas a preto sa s veľkou chuťou a nedočkavosťou teším na ďalšie diely!












Kolo času: Velké hledání (Robert Jordan)
Momentálne mám rozčítanú prvú časť tejto prinajmenšom zaujímavej série a keďže milujem rozsiahle diela a klasickú fantasy tak si už teraz hovorím: "Prečo nie?". Prvý diel sa mi zatiaľ páči, ale už teraz sa teším na to, čo si pre mňa autor pripravil ďalej!









P.S. - pri predošlých Wishlistoch, si môžete priebežne pozrieť "stav" - či som knihy zohnal alebo nie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára