19. marca 2015

Prvá súťaž! - súťaž o klasické scifi STALKER! - Ukončená!

Máte chuť si zasúťažiť? Tak teraz máte možnosť! Rozhodol som sa vyhlásiť moju prvú, hoci malú, súťaž na mojom blogu. Jedná sa o súťaž o knihu Stalker od bratov Arkadija a Borisa Strugackij. Je to klasické scifi, ktoré vzniklo už v časoch bývalého režimu a svojou kvalitou dokáže rozhodne ohromiť aj teraz. Viac o tejto knihe si môžete prečítať v mojej recenzii, TU





Pravidlá súťaže sú jednoduché. Stačí rozumne odpovedať na všetky otázky v súťažnom formuláre. Každý sa môže zúčastniť iba raz! Vyhodnotenie prebehne 20.4.2015! Zúčastniť sa môžu aj ľudia zo Slovenka aj z Českej republiky!




Týmto je súťaž ukončená. Ďakujem každému, čo vyplnil dotazník. Vaše odpovede mi naozaj pomohli, ďakujem! (výherca bol vyberaný pomocou portálu random.org)
Víťazom sa stáva: Oregarot!!
Výhercovi gratulujem!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára