23. decembra 2014

Projekt Knižnica! - Vianočný darček v podobe nového projektu! - alebo zoznámte sa!

Ako titul môže napovedať, vytvoril som pre Vás jeden nový projekt. Rozmýšľal som nejakú dobu, čo zaujímavé by som mohol ešte na tomto blogu urobiť a napadol ma práve tento projekt! 


V podstate sa nejedná o nič zložité, len o to, že sa budete môcť podeliť s ostatnými o výzor vašej domácej knižnice! Či už odfotite len knihy, ktoré máte alebo celé police kníh to je už na Vás. Môžete  fotkám priložiť aj svoje meno, prezývku alebo sa môžete predstaviť len ako anonym (to je už na Vás. Najlepšie by bolo keby ste sa vyjadrili o tom či si prajete zverejniť meno alebo nie :) ). Taktiež môžete napísať, či máte v ukladaní kníh nejaký systém alebo či si nejako ozdobujete knižnicu či už na vianoce alebo len tak pre zábavu, proste ide mi o kreativitu! Ak mi prídu nejaké fotky, či už Emailom alebo správou na FB, tak sa ich pokúsim uverejniť čo najskôr na tejto stránke. Ak sa tento nápad uchytí, tak by som mohol v budúcnosti usporiadať súťaž o nejakú tu knihu, ktorou hlavná pointa bude kreativita a knihy! :)

Čo chcem týmto projektom dosiahnuť? Pravdu povediac, nemám na to nejaký "vyšší cieľ", len ma napadlo, že by bolo zaujímavé podeliť sa s ostatnými o tom aké knihy doma mám, ako ich mam usporiadané a tak. :) Napríklad ja sa celkom v ukladaní kníh vyžívam a myslím si že nie som sám, hoci mi môj nedostatok priestoru nedovoľuje byť veľmi kreatívny, ale aj tak sa vynasnažím!

Nezabudnite napísať na tento projekt svoj názor. Neviem či je to aspoň trochu pre Vás zaujímave, ale aspoň to vyskúšam a uvidíme ako to dopadne. :)




Email na posielanie fotiek: overdeadbooksblog@gmail.com
Facebook správa: Overdead books blog 

Feel Free to Join! 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára