2. júla 2015

Čo kníhkupectvo dalo? 08 - nečakaný balík od Epochy!

Úspešne som teda ukončil ďalší ročník štúdia na vysokej škole, dokončil aj posledné skúšky a práve po nich ma čakalo jedno malé prekvapenie. Ako väčšina z vás už vie, tak práve prebieha dobývanie Edície Pevnost a tak Epocha nemohla nechať svojich zverencov len tak napospas osudu. Vydavateľstvo Epocha teda vyslalo na front, na ktorom bojujem, posily a tým mi sťažili celý útok a proces samotného dobývania.




V balíku som si našiel celkom šesť kníh a to tri práve z Edície Pevnosť. Najhrubšia z nich a teda najťažším "súperom" je kniha Vlčice od českého autora Zdeňka Žemličky v novom krásnom kabáte, druhý nepriateľ na fronte sa stalo dielo Srdce ledu od Davida Šenka, taktiež v super novom zovňajšku a posledným súperom sa stalo Město čarodějú od Jiřího Mazurka. 




Zvyšné tri knihy sa už nepostavili proti mne na tomto Júlovom "bojisku", ale stále dokázali potešiť moje srdce, tak ako aj vyššie spomínaná trojka. Tými knihami sú prvé tri diely populárnej českej série Kladivo na čaroděje - Magie pro každého, Město mrtvých a Kruté stroje.



Tento balík ma, ako som už spomínal, veľmi potešil a vďačím zaň vydavateľstvu Epocha. Bude to ťažké, ale všetky knihy pokorím, to sľubujem! Následne na ne môžete očakávať aj nejaké recenzie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára